Pakko blogata vielä, vaikka kello on jo mitä ja tarttis mennä nukkumaan. MUTTA kun sain valmiiks ton verhon

Tässä verho on vielä viimeistelyä vailla sohvan selkänojaa vasten, mutta kun olin NIIIIN innokas saamaan kuvan tänne. Ja kyllä sitä(kin) on tehty. Ihan alkujaan jotain viitisen vuotta sitten. Aika nopeesti sain salusiinit valmiiks, mutta tän yläkapan kanssa oon väkertäny. Itseasiassa viimesen vuoden ihan sillai aktiivisesti. Tai no totuuden nimissä, mun piti vähän purkaa. Olin vanhan asunnon ikkunan mittojen mukaan alottanu. Tänne siitä verhosta ois tullu liian pitkä joten ei auttanu muu kuin purkaa. Vähänkö harmitti, kun olin aika paljon jo saanut tehtyä (ainakin yhden mallikerran). No nyt se on sitten valmis.

Piti vielä toi ohjekin skannata tänne. Että kuinka "hyvin" se on säilynyt  Vähän pupu natustellut ja melkeen se on tosta puolesta välistä poikkikin. Selvän kuitenkin sain. No nyt sitä ei enää tarvita. En aio enää ton mallin mukaan tehdä mitään. Tuli ns. kuppi täyteen  Ja ihan heti en tollasta isoo virkkausprojektia alota. Tai no onhan se isoäidinneliöistä tuleva peitto, mutta sitä en samalla lailla laske isoks projektiks. Kun saan verhon viimeisteltyä, laitan kuvan kun sen on paikoillaan. Mutta nyt nokka kohti uusia haasteita