Niinku mä olin aatellu, että yritetään nyt vähentää tota olemassa olevaa lankakasaa. Mutku ne Seiskaveikat huus mua sieltä Cittarin hyllyltä, 3 kpl/10 €, pakkohan ne oli mukaan poimii (oranssi, musta ja luonnonvalkonen). Tai no, oikeesti mulla oli tarve kahdelle kerälle, mutta otettiin sitten kolme. Tarkotuksen on neuloo pipo. Ja jotta saa vähän haastetta mukaan niin onteloneuleena  Valmistuu pitäs, joskus, ehkä jouluks. Jos ei tän vuoden ni sitte ens vuoden. Ja huomenna lankasato karttuu lisää, joululahjoja varten nimittäin. Ne kyllä tehdään sitten niin viimestä lankahöytyvää myöden kun vaan mahdollista.

Ostinhan mä muutakin, nro 2,5 olevat sukkapuikot. Ja onnistuneesti levitin ne pitkin Cittarin lattiaa  Ne kun oli sellaset Novitan puikot ja niissä pakkauksissa on se toinen pää auki. Totmaar mä pidin pakettia väärinpäin kädessä ja puikot lähti ilosesti lallatellen, vai oliks se kilistellen. Puikot ostin tota TicoTicoa varten. Josko tekis itelle(kin) Olgat, tai jotku muut...

Tossa kun mä etin pipon ohjetta, lähinnä sellasta ylhäältä alotetun, ni törmäsin ylhäältä alotetun neuleen, siis puseron, ohjeeseen. Pitää (joskus) sellanenkin tehdä. Taitaa vaan olla niitä sitku -töitä.

Kohta mulla on esiteltävänä taasen yks sukkapari. Toisen sain valmiiks tossa keskiviikkona, juu siis eilen (miten-niin-sekasin-päivistä) ja toistakin jo kantapäähän asti. Niistä sitten kuvia kun on valmista.

Tulipahan vähän sekalainen bloggaus. Ehkäpä syynä on jonkinasteinen univaje. Tiistaina tuli sattuneesta syystä mentyä "hiukkasen" liian myöhään nukkumaan. Tarkotus oli kyllä mennä ajoissa, mutku ei taas menny niinku Strömsössä, vaan joutu lähtee kuskaan poikaa lekuriin. Mutta eiköhän tämä tästä.. Ja joskohan sitä viikonloppuna, lähinnä lauantaina, sais jotain taas koneenkin kanssa valmiiks.