Tosiaan kun kaupasta ei saa niin pitää tehdä ite. Kaupassa on joko liian kalliita (mun kukkarolle) tai sitten liian pieniä. Nyt on sitten sopiva ja ji-haa! Lenkkipolku here I come

Itelleni toppahousut, jotta tonne pakkaseen tarkenee mennä lenkille. Päällikankaasta en osaa oikeen mitään sanoa, jotain ulkoilukangasta se on. Vuorina on tikkikangasta. Kaava on Suuri Käsityölehti 1/2004 collegehousujen kaava. Tai muokattuna ko kaavoista. Vähän piti suurentaa, mutta jippii!! Onnistuin  Vyötäröllä ja lahkeensuissa 1,5 cm (muistaakseni) levyistä kuminauhaa. Kyl ny kelppaa

Tääkin on MULLE.

Poolo, uusimmasta (5/2011) Ottobre woman. Ja kokokin oli sopiva  Se tarkottaa sitä että samaa kaavaa käytetään toistekin. Kangas on jotain trkoota. En ees muista mistä oon ostanu vai oonko saanut ton kankaan. Tulipaha tuhottua vihdoin ja viimein tuokin palanen. No, jos totta puhutaan niin en ihan kokonaan tuhonnu. Kyllä siitä vielä jotain saa. Oli sen verran reilu palanen, vaikka noihin mun "rätteihin" saa menemään aika paljon kangasta

Sitten vielä viimeisteltynä.

Kisu-kirjanmerkillä on taustakangas. Ihan vaan valkosta puuvillaa. Muistaakseni joku vanha lakana. Se oli sitten ainoo mikä kelpas. Valikoimissa ois ollu fleece, johon suhtauduin vähän nihkeesti ja vaaleanpunainen trikoo. En tiedä miten toi trikoo ois sopinu ommeltavaks just tähän työhön joten sekin plokattiin pois. Fleecehän ois ollu ihan liian paksu, ainakin mun mielestä. Seuraava kirja kuulemma saa tämän merkin väliinsä