Kyl taas kelppa ja uni tulee hyvin

Hyvin marinoituneesta kankaasta, Ottobre woman 5/2011 yötopin kaavoja mukaellen. Juu, ja tosi paljon mukaellen  Alkuperäinen kaava/ohje on siis toppi, toppimittainen. Mä "vähän" pidensin. Tein niin pitkän kun kangas antoi myöden. Kankaan oon joskus vuonna papu ja kaks saanut siskolta (kiitos sisko ). Alkuperäisessä mallissa on keskellä edessä valenappilista ja napit, mulla ei oo, yläreunassa pitsikuminauhaa, mulla ei oo (framilonilla rypytys), helmassa pitsikuminauha, mulla ei oo, kun helmakin on ihan eri pituinen kun alkuperäisessä. Nii, juu ja olkanauhoissa on alkuperäisessä kuminauha, mulla ei oo. Vähän piti tota vihreetä kangasta jatkaa mustalla. Ei ois muuten riittäny mitenkään, vaikka kuinka mallailin kaavoja ees sun taas. Ihan kivan näkönen siitä (ainakin mun mielestä) tuli noinkin. Ja kaava pääsee toisenkin kerran toteutukseen

Huomenna odotetaan mielenkiinnolla, että mitähän neitokainen saa aikaseks. Mä ku ompelin ni hän sano, että hän haluis kanssa ommella. Mä sitten kysyin, että mitä. Haki pari kässylehtee ja alko selata niitä. Sano, että jos niistä löytyis jotain vinkkiä... Nyt on sitten merkattu, että mitä tekee. Kunhan vaan kangasta löytyis kotoota... On se niin hianoo ku jälkikasvukin tuntee kiinnostusta ompeluun