Meillä joku muukin mun lisäks on innostunut virkkaamaan :)

Isoäidinneliö ja ympyrä a´la pikku neiti. Ja ihan ite on nää virkannu. Neliöön kysy, että kuinka monta niitä aina tulee yhteen, muuten teki ite. Vähän siinä on jotain "hassua", mutta ei se neitokaista haittaa. Lankana mun isosta neliöstä yli jäänyt Kukkaketo. Ympyränkin on virkannu ihan ite. Oppia sai Hemmon virkkaamisesta. Halus nimittäin ostaa (osilla) synttärilahjarahoilla Novitan minikeriä. Siinä on mukana sellanen Hemmon ohje. Sitä on virkannu ja sen ohjeen mukaan ton ympyränkin virkkas.

Ite löysin "muutaman" valmiin neliön jotka vielä esittelemättä.

Ja stressi on pois :) Löysin VapaaValinnasta uupuvat Batikit... alennuksella nekin :) Nyt saa sitten elokuussa koukku sauhuta kun noita koukuttelen valmiiks.

KYHit tuntuu (taas tällä kertaa ;) ) olevan hyvällä mallilla. Säärystimet sain valmiiks eikä siitä ponchosta enää niin paljoa puutu. Puikkopusseihin olen ommellut vuorit ja toista jo liimannutkin. Se liimaaminen on vaan vaikeempaa kun kuvittelin; onhan toi neulottu osuus aika paksua, mutta eiköhän se siitä lutviudu. tyynynpäälliseen pitäs vielä vaan valkata kangas... Ja villatakki on siinä vaiheessa että pitäs laskee kuinka monta silmukkaa siinä on ja sitten tehdä jako taka- ja etukappaleihin... Välissä pitäs niitä Bratzin vaatteitakin tehdä. No onneks niitä on aikan tehdä tonne sunnuntaihin asti. Mä luulin ekaks että synttärit on keskiviikkona, mutta eilen tuli kutsu ja siinä on että sunnuntaina. Mun onneks ;)