Voi kuinka vaikeaa joskus on keksiä otsikkoa. Mutta tämä on se, taulu. Ristipistotaulu. Tytölle. Valmis, vihdoin ja viimein. Eihän ajtuksesta toteutukseen mennykkään kun vajaa 10 vuotta

Nimi ja syntymäpäivä tarkoituksella sutattu. Kuvattu meidän keittiönpöydällä. Eli ei ole vielä seinällä. Kyllä se seinällekin joku kaunis päivä ilmaantuu. Toivottavasti ei mee yhtä kauan aikaa kun ton "tekemiseen"

Kirjanmerkki jäi tähän kun langat loppu.

Ens viikolla tule langat, että saan tämän valmiiks ja sitä kokonaista kissataulua aloitettua  Kattelin lankavarastoani, että tota taulua varten mulla on jo olemassa joitain lankoja eli senkin vois niiltä osin jo rytkäyttää alkamaan...

Täytyy vielä esitellä mun boxi, THE BOXI, missä ristipistolangat on sulassa sovussa ja järjestyksessä keskenään. Tossa nyt on pikkasen vähän sekasotkua. Oon joskus tilannu sellasen (en muista mistä) ison satsin ristipistolankoja. Muuten ihan kiva, mutku niissä ei oo tota DMC:n numerointia. Täytyy sitten vähän arpoa, että mitä ne langat on. Joitakin mulla on olemassa eli vertaamalla olemassa oleviin lankoihin olen saanut osalle numeron. Osa on ihan hakoteillä että mitähän mahtavat olla. Ehkä joskus ostan sellasen DMC -värikartan. Tai sitten vaan odottelen, että tulee tilattua lisää eri värisiä lankoja ja sitten vertaamalla  Toi on hyvä kun tossa kannessa olevaan luetteloon voi merkata, että missä lokerossa mikäkin lanka on, löytää helposti. Ellei "joku" oo siirtänyt niitä lankoja jonnekin muualle (enkä "ollenkaan" tarkota itteeni tolla "joku".. )

Huomenna taidan leikkiä vähän laatikkoleikkiä, mutta nyt meen vielä vähän ton laatikon kimppuun.