Olis tarkotus tehdä äiteelle myöhästynyt äitienpäivälahja. Lauantaina olis tarkotus olla valmista. Taitaa käydä taas niin, että huomenna illalla joskus kymmenen jälkeen pakerran ompelukoneen kanssa.

Näin pitkälle olen jo päässyt. Eli kankaat on leikattu. Olen tosta samasta kankaasta tehnyt syksyllä kassin. Nyt tehdään toinen. Mustasta tulee vuori. Laitoin siihen tollasen ruudullisen tukikankaan, tai no onhan siinä vähän vanuakin. Noi ihme mötikät tossa punasen kankaan keskellä on magneettilukon osia. Aion ekan kerran kokeilla magneettilukkoa. Ostin samasta paikasta kuin kukkaron kehykset 10 kpl magneettilukkoja. Mihin tarkoitukseen, en tiedä... No niin kun joku joskus sanoon, niin kyllä aika tavaran kaupitsee. No, ei tota laukkuu varmaan kauheen kauaa ompele. Huominen ilta menee nimittäin pihatalkoissa ja lauantaina olen kympin ja kolmen välissä omissa menoissa (tärkeissä sellaisissa) ja sen jälkeen sitten suunnataankin nokka kohti äiteen kotia... Voi kun sais vuorokauteen lisää tunteja. Oon vissiin joskus aikasemminkin huokassu noin

Kokoessani tota punasta kangasta kasaan totesin, että sitä jäi vielä mukava pala. Että sitten KUN olen kokoa 38/40 saan siitä itelleni hameen. Sen verran että nyt olen kokoa.... monta numeroa enemmän