Juu ei sitten pitäny toi mun ajatus lankalaatikon keventämisestä. No ei se mun syy ollu, ei  Työkaveri nimittäin kysy, että huomasinko Tarjoustalon mainoksessa että siellä on lankoja alennuksessa. No pitihän sitten netistä kaivaa ko mainos, nii ja myöskin Vapaa Valinnan ku työkaveri ei ollu ihan varma että missä se alennus oli. No oli molemmissa niinku mä vähän oinastelin. Enkä mä muuten, mutku kävin samalla kadulla missä on Vapaa Valinta ni yhessä liikkeessä. Pitihän se sitte ne langatkin käydä tarkistamassa.

Ja nämä tarttu mukaan. On mulla noille kohdekin jo olemassa. Rosesta pitäs tehä tytölle bolero, jonka lupasin. Nyt vaan joku ryöttä on piilottanu sen ohjeen minkä oon tulostanut. No kait se jostain esiin pomppaa, joskus tai sitte täytyy varmaan tulostaa uusi ohje. Ja tosta vihreestä puuvillasta tulee itelle jotain. Siitä sitten myöhemmin... Ajatus on jo olemassa....

Pitäsköhän tehä isännällekin jotain. Vaikka ees sukat  Niitä se ainakin käyttää. Ku tuntuu, että mulle ja likalle oon tehny ihan hirveesti, tai ainakin likalle. Ja pojallekin alotan ihan kohta tekemään sitä villapaitaa. Nii ja Ticosta, siitä punasävysestä, sukat. Tykkää kuulemma siitä langan sävystä  (onko mulla omalaatuinen poika...) Ai nii ja toi sininen paketti tossa lankojen päällä on nro 3 sukkapuikot. Puikkoja/koukkujahan ei koskaan ole liikaa, eihän... Ja noita kolmosia mulla on vaan 4 kpl (!). Nyt on sitte 9

Eilen pääsi puikoille sukat likalle. Tunikasta kun jäi lankaa niin siitä ajattelin tehdä sukat. Voipi kyllä olla että joutuu (taas) jotain muutakin lankaa ottaa (suom.huom. ostaa  ) kaveriks, ehkä nimittäin ei toi Katia riitä.

Olen joutunut laittamaan noi kommentit sellasen tunnistesanan taakse. Tossa yks päivä nimittäin tuli sellasii kommentteja, mitkä linkitti johonkin ulkomaiseen nettikauppaan. Poistin ne. Raivostutti vaan kun niitä tuli varmaan yli 20 kpl. Kaikki kyllä eri postauksiin. Aattelin jo, että kuka nyt noin paljon on intoutunut kommentoimaan, mutta kun avasin kommenttien hallintaosion ni johan totuus selvis  Ällöttäviä tollaset. Onneks katoin yhden (vai olikse kaks), että mihin ne kuljettaa. Että selvis kommenttien tarkotusperä. Olkaahan kukin kohdallanne tarkkoina voipi tulla muillekin...